کتاب جادوی کار پاره وقت

آیا شما تا به حال به این فکر افتاده اید که کار دومی برای خود دست و پا کنید؟ فکر میکنید تاثیری در زندگی مالی شما ندارد؟! پس این مقاله را مطالعه نمایید

5/5 (1 نظر)

کتاب جادوی کار پاره وقت،اثری از فیلسوفِ تجاری قرن یعنی جیم ران (Jim Rohn) می باشد.مضمون اصلی این کتاب درباره ی تاثیرات شگفت کار پاره وقت در وضعیت مالی و ثروتمند شدن افراد می باشد.

سپس از بازاریابی شبکه ای به عنوان یک کار پاره وقت ایده آل نام برده که می تواند درآمدی برابر با کار تمام وقت و یا حتی بیشتر از آن نیز عاید افراد سازد.

گزیده ای از توضیحات در مورد جیم ران از زبان یکی از طرفداران ایشان را می توانید در ذیل مشاهده نمایید:

من برای شما زندگی ای پُر از ثروت ، سلامتی و شادی آرزو می کنم ؛ زندگی ای که مملو از صبر، عقل و دانش است و درآن از تأثیر ایمان در قابلیت هایتان برای دست یابی به آن چه در رویا دارید،غافل نمی شوید. با این سن و سالی که آقای جیم رآن دارد بی گمان می تواند جای پدربزرگی باشد که حرفهایش عنوان نصیحت می گیرد. مثل پدربزرگی سرزنده با دلی جوان و jim rohnشاداب که نصایح بسیار ساده و پخته ای دارد. پدربزرگی که وقتی پای حرفهایش می نشینی می فهمی که عمرش را پربار سپری کرده و در سالهایی که گذرانده مدام در حال عمل کردن و تصحیح خود بوده و جز این کاری نمی کرده است. چرا که زیادی عمر نمی تواند نشانه پختگی یک پیرمرد باشد که اگر اینطور باشد لاک پشتها از همه پخته تر بودند! بگذریم…این حرفها را برای این گفتم که به شما نشان دهم که ممکن است بعد از خواندن این کتاب پیش خود بگویید “ای بابا این جیم رآن هم ما رو گرفته ها”. چرا؟ چون حرفهایی ساده با مثالهایی ساده دارد. آنچنان مفاهیم اساسی فعالیت در نتورک را با مثالهای کودکانه و ساده می آمیزد که آدم خیلی راحت از کنار بسیاری از آنها رد میشود و به فراموشی می سپارد و بعد فکر می کند جیم رآن چیز زیادی در چنته نداشته و خواسته فقط حرف زده باشد. این حالت دقیقاً مثل حالتی است که بسیاری از جوانها، بسیاری از حرفهای پیرمردها را جدی نمی گیرند، از بس که ساده هستند. این نکته فریبنده کتاب است و به این دلیل است که کتابی کم حجم است و گفتارهایش خلاصه و کوتاه است. اما حالا که ما این چیزها را می دانیم بهتر است کمی حواسمان را جمع کنیم و با دقت بیشتری کتاب را بخوانیم که با همه این حرفها بدون شک بسیاری از نکات کتاب از دیدمان مخفی می مانند که باعث می شود دوباره و سه باره به آن مراجعه کنیم. خب چه فایده ای دارد که پای حرفهای این پدربزرگ قصه نتورک بنشینیم؟ بگذارید اینطور بگویم که برای انجام هر کاری مثل بچه آدم باید برویم سراغ اصول آن کار تا آنها را یاد بگیریم. اصول هر کاری اینطور که قدیمی های هر کاری می گویند، عناصر تغییرناپذیر هر کاری است. برای دانستن اصول هر کاری بهتر است سراغ قدیمی ترین مردان آن کار را گرفت. خب حالا اگر دوست دارید بدانید اصول نتورک چیست پای این پدربزرگ کارکشته نتورک باید نشست و حرفهایش را نوش جان کرد،نا گفته نماند که کتاب “جادوی پاره وقت”، به صورت کتاب نوشته نشده است و به قول مترجمان کتاب، حاصل پیاده سازی، ترجمه و ویرایش یکی از سخنرانی های آقای جیم رآن با عنوان اصلی “چگونگی رشد و موفقیت در بازاریابی شبکه ای” است.

فهرست مطالب کتاب جادوی کار پاره وقت
گفتار یکم: یافتن یک فرصت‌کاری
گفتار دوم: سودبردن، بهتر از مزد گرفتن است!
گفتار سوم: جادوی کار پاره‌وقت
گفتار چهارم: تنظیم بادبان
گفتار پنجم: قانون نسبت‌ها
گفتار ششم: قانون کاشت و برداشت
گفتار هفتم: پرورش مهارت‌ها
گفتار هشتم: بیایید با هم کار کنیم!
گفتار نهم: ارتباط، معرفی و تمجید
گفتار دهم: سزاواری در برابر نیازمندی
گفتار یازدهم: مهارت‌های شما، آینده‌تان را رقم می‌زند!
گفتار دوازدهم: خوب زندگی کنید
زندگینامه جیم ران

Jim rohn 2«اِ. جِیمز رآن»، معروف به جیم رآن(Jim Rohn)(۲۵ سپتامبرِ ۱۹۳۰م.- ۵ دسامبرِ ۲۰۰۹م.) کارآفرین، نویسنده و سخن رانِ انگیزشیِ آمریکایی. کارهایِ او تأثیرِ مستقیمی بر آفرینش و گسترشِ افرادِ دیگری که در صنعتِ رُشدِ شخصی فعّالیّت داشتند، از قبیلِ آنتونی_رابینز، مارک ویکتُر هَنسِن، برایان تریسی و جَک کَنفیلد داشت.

محتویات

۱.کودکی تا جوانی
۲.زندگیِ کاری
۳.گُفت آوردها
۴.مرگ
۵.کتاب‌شناسی

کودکی تا جوانی

«جیم رآن» در مزرعه ای واقع در ایالتِ آیداهویِ ایالاتِ متّحده یِ آمریکا به دنیا آمد. وی دانش جویِ انصرافیِ کالجِ برآن واقع در ایالتِ مینسوتایِ آمریکا ست.

زندگیِ کاری

تا سنّ ۲۵ ساله گی مانندِ همه یِ اقشارِ متوسّطِ مقروض، به بی راهه می رفت و نمی توانست راهی برایِ رسیدن به آرزوهایِ خود بیاید. در همین زمان با کارآفرینی به نامِ جان اِرل شُف(John Earl Shoaff) آشنا شد؛ به طوری که مسحورِ ثَروت، فهمِ تجاری، جَذبه و فلسفه یِ زنده گیِ او شد. «رآن» به سازمانِ فروشِ مستقیمِ «شُف» پیوست و فرایندی از رُشدِ شخصی را آغاز کرد که نِهایتاً به میلیونر شدنِ «جیم رآن» در سنّ ۳۱ ساله گی انجامید. متأسفانه «شُف» که آرزویِ دیدنِ چنین لحظه ای را داشت، یک سال پیش از آن که «جیم رآن» میلیونر شود، درگذشت. هم چنان که زمان می گذشت، «رآن» فهمید اکثرِ مردم خواستارِ شنیدنِ داستانِ از فرش به عرش رفتنِ و فلسفه یِ رُشدِ شخصیِ او که او را به این کمال و فضیلت رسانده بود، هستند. پس از آن، «رآن» تا زمانِ مرگ به مدّتِ ۴۰ سال تجربه یِ خویش را در سمینارهایش بیان می کرد. ۴ میلیون نفر در سراسرِ جهان در سمینارهایِ وی شرکت کرده‌اند. وی در سالِ ۱۹۸۵م. جایزه یِ CPAE را از انجمنِ سخن رانانِ ملّیِ آمریکا دریافت کرد. او هم چنین مؤلّفِ ۱۷ کتاب و کتابِ صوتی و برنامه یِ ویدیویی ست. در سالِ ۲۰۰۳م. به عِنوانِ مربّی و عضوِ افتخاریِ موزه یِ رادیو و تلویزیونِ پِیوِک مشغول به برگزاریِ جلساتِ آموزشی برایِ کودکان و بزرگ سالان بود.

گُفت آوردها

«جیم رآن» به عِنوانِ فیلسوفِ تجاری شناخته شده است. او مدّعیِ تدریسِ حقایقِ ناب نبود، بَل که اصولِ بنیادین را تدریس می کرد و می گفت:
«هیچ اُصولِ بُنیادینِ جدیدی وجود ندارد. حقیقت چیزِ جدیدی نیست، بَل که پیر و کُهنه است. شما باید به کسانی که می گویند: «بیایید عتیقه هایِ دست ساز مرا ببینید.» شکّ کنید؛ چون اگر عتیقه است، تو نمی‌توانی آن را ساخته باشی.»
«هر که به مردم خدمت کند، خود را در راهِ بزرگی و عَظَمَت، ثَروت، رضایت، اعتبار و لَذّت قرار می دهد.»
«مطالبِ سَبُک را نخوانید، چون ممکن است با آن‌ها سرگرم شَوید، ولی رُشد نمی‌کنید.»
«آرزو نکنید که مسایل آسان تر باشند، بَل که آرزو کنید شما بهتر شَوید.»
«مهمّترین خواسته یِ شما از یک شغل، نباید این باشد که چه چیزی به دست می آورم، بَل که باید این باشد که چه چیزی خواهم شد.»
«زمانی که شدیداً خواستارِ چیزی هستید، حتماً راهی برایِ دست یابی به آن پیدا خواهید کرد.»
«بدونِ احساسِ ضرورت، اشتیاق ارزشِ خود را از دست می دهد.»
«مهمّ نیست که از کدام طرفِ حصار می پرید، مهمّ پریدن است. بدانید که بدونِ تصمیم گیری، هیچ پیش رفتی وجود نخواهد داشت.»
«با تحصیلاتِ رسمی تنها می توان گذرانِ زنده گی کرد، امّا با خودآموخته گی می توان ثَروت اندوخت.»
«برایِ هر تلاشِ ساختاریافته چندین پاداش وجود دارد.» «زمانی را برایِ جمع بندیِ گذشته اختصاص دهید، سپس می توانید طرحی بر اساسِ تجربیّاتِ تان رسم کنید و از آن برایِ سرمایه گذاری در آینده بهره بَرید.»


هم اکنون می توانید کتاب آموزنده و راهگشای جادوی کار پاره وقت را بصورت لینک مستقیم از وبسایت علم پول دانلود نمایید.

 


downloadدانلود : لینک مستقیم | حجم: ۹۹۹ کیلوبایت
passwordرمز فایل : www.mlmarketing.ir
manbaمنبع زندگینامه جیم ران : ویکی پدیا

5/5 (1 نظر)
x

لینک مطلب در تالار


به منظور بحث و گفتگو در مورد این مطلب، می توانید به تاپیک آن در تالار گفتمان مراجعه نمایید:

x

اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی


با به اشتراک گذاشتن این مطلب، فرصت دیدن مطالب مورد علاقه ی خود را به دوستانتان هدیه دهید...!
هم اکنون می توانید این مطلب را توسط شبکه های اجتماعی زیر به اشتراک بگذارید

با اشتراک گذاری این مطلب، دوستان خود را از آن آگاه سازید
x

فهرست برچسب ها برای این مطلب:


guest
4 دیدگاه
تازه تر
قدیمی تر محبوب تر
نظرات درون خطی
تمام نظرات
4
0
تفکرات شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید!x
()
x