علـــــم پـــــول

Money Science

امروزه پس از گذار از عصر انقلاب صنعتی به انقلاب الکترونیک، و با گسترش روز افزون دنیای ارتباطات و فضای مجازی، انجام بسیاری از کارهای ما با این مقوله گره خورده است. در واقع فضای مجازی فرصت بی نظیری را برای ارتباط هرچه بیشتر انسان ها و نیز انجام خیلی از کارهایی که تا به امروز نیاز به صرف وقت و انرژی بسیاری داشت، ایجاد کرده است…

مجموعه علم پول فعالیت خود را به صورت رسمی از ۸ تیرماه ۱۳۹۳ با اتکا به نیروی متخصص خود آغاز کرد.

اهمیت هوش مالی بر همگان ثابت شده است. هوش مالی و دانش کسب و کار مقوله ای نیست که به صورت کاربردی در دانشکده ها آموزش داده شود.

امروزه نیاز به هوش مالی و دانش اقتصادی جزو ضروریات مدیریت هر خانوار و موفقیت و توسعه هر کسب و کار می باشد.

هوش مالی و اقتصادی، دانش، مهارت ها و تکنیک هایی است که ما از فهم اصول مالی و اقتصادی در تجارت بدست آورده و به کار می گیریم. هوش مالی و اقتصادی هم یک علم است و هم یک نوع هنر؛ که با آموزش و به کار گرفتن تکنیک های خاص تقویت می شود و سطح آن ارتقا می یابد.

هدف وبسایت و تالار گفتگو علم پول ترویج علوم اقتصادی و مالی جهت افزایش مهارت آحاد جامعه، رشد بهره‌وری، اشاعه فرهنگ کارآفرینی، رونق کسب و کارهای کوچک و بزرگ و در نهایت توسعه همه جانبه کشور عزیزمان می باشد.

فعالیت علم پول درخصوص آموزش، مشاوره و تحلیل اقتصاد، بورس، روش های نوین بازاریابی، تبلیغات و فروش می باشد.

علم پول در تلاش است تا با طراحی و اجرای سرویس های نوین و کارآمد و ارائه ایده های بکر و خلاقانه همراه با مشاوره کارآفرینی برای راه اندازی کسب و کارهای جدید و بومی سازی روش های به روز درآمدزایی، به اشتغال زایی، رشد و توسعه اقتصاد کشور کمک کند.

موضوعات مقالات وبسایت، در زمینه های مختلف علوم اقتصاد، بازارهای مالی، روش های گوناگون بازاریابی از جمله بازاریابی شبکه ای ( نتورک مارکتینگ) ، برندینگ، تبلیغات، فروش و غیره، و متعاقب آن نیز، اشاعه و نشر تحقیقات و پژوهش های انجام شده داخل و خارج از کشور در این حوزه می باشد.

مخاطبان علم پول اعم از افرادی هستند که شاید هیچ دانشی در رابطه با دانش و مهارت های مالی و اقتصادی نداشته ولی به این درک رسیده اند که موفقیت و کامیابی مالی، بدون آموختن این موضوعات میسر نمی شود، همچنین طیف دیگری از مخاطبان نیز افراد علاقه مند به راه اندازی کسب و کارهای پر رونق و تمام مدیران شرکت ها و سازمان ها و همچنین کارشناسان، سرمایه گذاران و همه‌ی علاقه مندان به اقتصاد، بورس، بازاریابی، تبلیغات و فروش هستند که فکر می کنند می بایست یک نگرش علمی به این حوزه داشته و نیاز به استفاده از مشاوران توانمند در کسب و کار خود را الزامی می دانند و نیز آموزش مستمر را سرلوحه فعالیت های کاری و تجاری خود قرار داده اند.

با ما باشید.

با سپاس

 

 


تیم وبسایت و تالار گفتگوی علم پول

سجاد صفری

مدیریت و توسعه دهنده

کارشناس ارشد تبدیل انرژی، فعال در بازارهای مالی از سال 1386

سید علی اکبر موسوی

مدیریت

کارشناس ارشد اقتصاد، تحلیلگر بازارهای مالی

5/5 (1 نظر)