نگاهی گذرا بر بازاریابی شبکه ای (متن حمایت شده)
بازاریابی شبکهای نوعی شیوه ی فروش به حساب می آید به این صورت که شرکت ها محصولات و کالاهای خود را بدون تبلیغات و بدون
بازاریابی شبکهای نوعی شیوه ی فروش به حساب می آید به این صورت که شرکت ها محصولات و کالاهای خود را بدون تبلیغات و بدون
پس از اینکه دوستانتان را به جلسه معارفه (پرزنت) شرکت دعوت نمودید، باید در هنگام معرفی کار (پرزنت) در کنارشان قرار داشته باشید، از اینرو
پس از اینکه لیست افراد شما اولویت بندی گردید، حال زمان آن فرا رسیده که شما از افراد جدا شده از لیستتان دعوت نمایید تا
در این قسمت یکی از مباحث بسیار مهم این کورس آموزشی را در پیش رو داریم تا به این قسمت کورس آموزشی مقداری در رابطه
همان طور که می دانید گام اول و سرمایه اصلی در صنعت بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) نوشتن لیست افراد می باشد. اگر شما نیز
مجموعه آموزشی حاضر برای اولین بار به صورت اختصاصی توسط تیم تولید محتوای علم پول در قالب کورس آموزشی ویژه تهیه شده و با احترام
چگونه به سوالات و ایرادات ( آبجکشن ) افراد تیم در نتورک مارکتینگ پاسخ دهیم؟ چرا برخی از ورودی های جدید ( پراسپکت ) از پیوستن به
به راستی در دنیای تجارت فروش مستقیم، اصلی ترین نکات تیم داری چیست؟ راز تیم سازی لیدرهای بزرگ بازاریابی شبکه ای در چه چیزیست؟؟! چه
دکتر خضرزاده، یک پزشک ایرانی است، که به سطح سفیر جهانی در شرکت مگاهلدینگ منصوب شده است، و دارای یک تیم رو به رشد، چیزی
به راستی راز تکثیر در بازاریابی شبکه ای چیست؟ تکثیر از روز اول ورود شما به سیستم اتفاق می افتد، بدون این که اطلاع داشته باشید،
همراهان علم پول، در این مقاله قصد داریم از راز مهمی که تمامی لیدرهای موفق در بازاریابی شبکه ای به آن ایمان دارند، آن را
یکی از مدلهای بازاریابی و تجارت که از سال ۱۳۹۰ وارد ایران نیز شد و حتی جنبه قانونی پیدا کرد، بازاریابی چند سطحی یا شبکه
عمر بازاریابی شبکه ای بطور قانونی و رسمی در ایران به پنج سال نمیرسد. از زمان قانونی شدن فعالیت شرکت ها بصورت فروش مستقیم یا
در این مطلب، بنا داریم تعدادی از مقالات در مورد بازاریابی شبکه ای و در مقابل شرکت های هرمی، که توسط میلاد حبیب اللهی از
بازاریابی شبکه ای شیوه ای از فروش است که در آن شرکت ها محصولات خود را بدون واسطه به دست مصرف کننده نهایی می رسانند.