معرفی شرکت بازاریابی شبکه ای میراث نفیس دستها

5/5 (3 نظر)

آشنائی با بازاریابی شبکه ای و فواید آن :

در دهه ۸۰ میلادی به همراه انقلاب دوم صنعتی(انقلاب الکترونیک) فروش به عنوان یک علم مطرح گردید. در واقع در این عصر پیچیدگی های فنی بسیاری وارد فرآیند مبادلات کالا شد که بدون تسلط علمی بر آنها، یک فروشنده قادر به فروش کالا نمی شد. بدین ترتیب ، تفکراولیه تجارت الکترونیک E-commer در فروش شکل گرفت، زیرا گسترش ارتباطات درسایه طوفان تکنولوژی الکترونیک ،موجب شد تا دیر یا زود شیوه های خرده فروشی کالا از طریق کامپیوتر وارد خانه مصرف کنندگان نهایی شود. بازاریابی وفروش چند مرحله ای موسوم به “MLM” در ایران سابقه هزارساله دارد. در دهه ۳۰ میلادی از شرق اسلامی (به خصوص ایران) توسط آلمانی ها اقتباس و به اروپارفته و سپس در دهه ۴۰ میلادی وارد آمریکا شده است.

سیستم بازاریابی شبکه ای چند مرحله ای میراث نفیس دستها ریشه در بازار ایران دارد و یک کالا از مرحله تولید در کارخانه تا مرحله رسیدن به دست مصرف کننده نهایی مراحلی را طی می کند وبازاریابان دراین مراحل سود تعریف شده خود را بابت فروش کالابه مصرف کننده نهایی دریافت میکنند. اندازه این سودها و پاداش ها درنسل های مختلف بازاریابی چند سطحی به گونه ای تعیین گردیده است که اولاً میزان قدرت خرید مصرف کننده در انتظارات سود کلان بخش های بازرگانی قربانی نشود. و ثانیاً مصرف کننده نهایی درشرایط رقابتی و آزادانه نسبت به انتخاب کالا مبادرت نماید تا بتواندبالاترین کیفیت کالا را با بهترین قیمت تهیه نماید.

زمینه فعالیت

انسان امروزی در گردونه پر تلاطم و پر فراز و نشیب خود لحظه ای فارغ از دغدغه هویت خویش نبوده است.گاه در برابر companyhistory-1دشمنان روم باستان وتورانیان، گاه در آمیزه با آئین های جدید، زمانی در برابر هجوم سایر ملل و گاه در نبرد در برابر اساطیر غرب  مدرنیته، در اندیشه هویت خویش گرفتار آمد و راه خروج از چنبره این معما را جسته است.برای رهائی از این معما او به دنبال فرهنگ، آئین، تاریخ و تمدن دیرینه خویش می باشد که یکی از راه های دستیابی به آن، همان صنایع دستی است.

صنایع دستی، صنعتی است که طی قرون متمادی از سوی هنر مندان و هنر وران به عنوان یک میراث گرانبها سینه به سینه به ما رسیده است.صنایع دستی صنعت آمیخته با هنر است ، صنعتی که دارای اصول ثابت هنری بوده و از ذوق، اندیشه، فرهنگ، تاریخ و تمدن یک جامعه سخن می گوید. شرکت میراث نفیس دستها(سهامی خاص) در راستای ارتقاء صنایع دستی آمده است تا رشته های صنایع دستی ایرانی را به جای اینکه از یاد روند و بمیرند هر روز بدنیا آورد، آن وقت است که زمزمه عشق او چون زمزمه مادران فنا ناپذیر خواهد شد.

مگر نمی گویندسنت هر قوم پایه شخصیت آن قوم است، پس هنر سنتی ما نیز از این قاعده مستثنی نیست. چرا که تنها هنر است که با شاهکار های بی بدیلش گذشته هر قوم را به آینده آن پیوند میزند باید تلاش زیادی صورت گیرد، باید دید چگونه می توان جامعه و جهان را ترغیب کرد تا به جای صنایع دستی سایر ملل هنر دست صنعتگران ایرانی را به شیوه شایسته ستایش کنند. با توجه به وضعیت صنایع دستی، مشکلات و پتانسیل های موجود در این صنعت و مزایای بازاریابی شبکه ای هچنین امکانات موجود در آن و رویکرد جامعه به سمت فناوری اطلاعات ، شرکت میراث نفیس دستها با تحقیقات گسترده در زمینه صنایع دستی و شناسائی راهکارهای عبور از این تنگنا با رویکردی نوین به دنیای بازاریابی شبکه ای با در یافت مجوز رسمی بازاریابی شبکه ای صنایع دستی ایرانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت معاونت توسعه بازرگانی داخلی مرکز اصناف و بازرگانان ایران وارد این عرصه شد و بازاریابی شبکه ای صنایع دستی ایرانی را در سطح بسیار گسترده بدون محدودیت های زمانی و مکانی و فارغ از مرزهای جغرافیائی آغاز کرده و بدین ترتیب فصل جدیدی را در دنیای صنایع دستی با رویکرد های بازاریابی شبکه ای پایه گذاشت.

چرا ما؟

برای فعالیت در بازاریابی شبکه ای که در کشور ما صنعتی نوپاست ، فاکتورهای بسیار whyusme1ی برای انتخاب یک شرکتمناسب وجود دارد. در دنیای پر جنب و جوش بازاریابی شبکه ای، باید دوید، نه به پا بلکه با اندیشه ای که در سر داریم و عمل به آن… اندکی درنگ در این تجارت آنقدر فاصله می اندازد بین ما و دیگرانی که رو به جلو و با شتاب در حرکتند که جبرانش تقریباً نا ممکن می شود.از آن سو داشتن برنامه ریزی دقیق، حساب شده، پرقدرت و رو به پیشرفت الفبای پا گذاشتن در این دنیای پر تلاطم است.

 

شرکت بازاریابی شبکه ای میراث نفیس دستها راههائی اندیشیده، برا ی یک آموزش قوی، یک برنامه ریزی مو شکافانه و یک استراتژی عالی و پر توان جهت گرد آوردن شرایط لازم یک همکاری گروهی ایده آل. این گروه، خانواده میراث نفیس دستهاست که افراد آن در کنار یکدیگر به گرمی دست هم را می فشارند و سود خود را در پیشرفت گروه همکار خود می دانند. تجارت گرم تنها دریک خانواده گرم و صمیمی معنی پیدا می کند. این گرمی نه تنها در رفتار و کردار بازاریابان بلکه در نوع معرفی محصولات و فروش آنها نیز چنان چشم نواز است که هر بیننده ای را به وجد می آورد.

شرکت میراث نفیس دستها سعی دارد تا با فراهم آوردن شرایط مناسب چه از نظر محصول و چه از نظر پلن درآمدزایی و استراتژی های فروش، یکی از عالی ترین فرصتهای شغلی این چند ساله اخیر را در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد.

چراما؟؟

شاید اولین فاکتور برای انتخاب یک شرکت بازاریابی شبکه ای، محصول و برند whyusme2محصولات موجود در شرکت برای فروش باشد. یک محصول MLM باید طیف وسیعی از احتیاجات اقشار مختلف را برآورده کند تا به عنوان راه حل مقرون به صرفه قابل پیشنهاد باشد. محصول باید براساس ارزش واقعیش قیمت گذاری شود تا تصمیم به خرید برای خریدار آسان شود. محصولات شرکت میراث نفیس دستها را میتوان در چند بخش دسته بندی نمود:

 

محصولات نفیس صنایع دستی ایرانی صنایع دستی ایران در دنیا در قطب سوم قرار دارد.بستری آماده از نیاکانمان بجا مانده اما افسوس که به جای بالیدن، روز به روز از نگاهها دورتر می شود. پس شرکت بازاریابی شبکه ای میراث نفیس دستها با پیشینه موفقی که مدیران این شرکت در زمینه تولید و فروش صنایع دستی ایرانی داشته اند، قدم به دنیای بازاریابی شبکه ای گذاشته تا در درجه اول با بهره گیری از هنر برترین هنر مندان کشور بتواند کالای صنایع دستی ایرانی را با کمیت و کیفیت بالا تولید نماید درجه دوم میراث نیاکانمان را که چون طفلی است رنجور، تیمار کند و به جایگاه اصلی اش باز گرداند. چرا قطب سوم؟؟؟ چرا قطب اول جهان نباشیم؟؟؟

و در درجه سوم بر آن است تا محصولات صنایع دستی ایرانی خود را که تک به تک مایه سر بلندی و مباهات کشور عزیزمان است، از مرز ها عبور دهد تا مردم در سر تا سر دنیا باافتخارات ما آشنا شوند. به جای خروج ارز از کشور وحمایت بازاریابان جوان شرکت از تولیدات خارجی، باعث ورود ارز به کشور و همچنین حمایت از تولیدات داخلی شود.

محصولات چرمی با کیفیت، بالا محصولات چرمی ارائه شده از سوی شرکت میراث نفیس دستها مربوط به دو برند مطرح داخلی می باشد. این دو شرکت با کادر متخصص در زمینه طراحی، و با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی دباغی و تولید چرم طبیعی از برندهایی هستند که نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از کشور نیز مشتریان خاص خود راداشته و قابلیت رقابت با برندهای داخلی و خارجی را دارند.

مواد غذایی، ارزش مواد غذائی به ارگانیک و خالص بودن آن است، شرکت میراث نفیس دست ها محصولات خوراکی قابل عرضه را با وسواس بسیار تهیه کرده، این محصولات علاوه بر موارد فوق جزء بهترین نوع مواد غذائی در داخل و خارج از کشور می باشند.

پوشاک، پوشاک قابل عرضه شرکت میراث نفیس دستها از برترین برند های سال ۱۳۹۱انتخاب شده است.

شرکت میراث نفیس دستها با علم به اینکه بهترین کالاها در بازاریابی شبکه ای کالاهایی هستند که مشتری،همیشه یا بیشتر مواقع از آن استفاده می کند،محصولاتش را انتخاب نموده زیرا دانش قانون مصرف در بازاریابی شبکه ای مبتنی بر این است که بازاریابان حرفه ای بیشتر وقت و سرمایه شان را در شرکتی صرف می کنند که قشر وسیعی از مردم ، اغلب از کالا و خدماتش استفاده می کنند. البته ممکن است شرکتی باشد که میزان مصرف برخی از کالاهایش ماهانه و برخی فقط گاه به گاه مورد مصرف عموم قرار گیرد . پس با توجه به دسته بندی محصولات شرکت میراث نفیس دستها ، این محصولات ، فاکتورهای لازم جهت ارائه یک محصول خوب بازاریابی شبکه ای را دارا هستند.

گزینه ی بعدی که برای انتخاب شرکت ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ، پلن درآمدزایی شرکت است . بر اساس تجربیات به دست آمده از روند رشد شرکتهای بزرگ به این نتیجه می رسیم که سوددهی شرکت برای ماندگار بودن آن امری است غیرقابل انکار به این معنی که شرکتهایی موفق هستند که با توجه به پلن درآمدزائیشان، بیشترین سود را برای بازاریابانشان در نظر گرفته باشند. اگر به پلن درآمدزایی شرکت نگاهی بیاندازیم در همان ابتدا متوجه میشویم که این شرکت بدون هیچ پیش شرطی ۳۰درصد از ارزش کالاهای فروخته شده را به بازاریابانش به عنوان پورسانت پرداخت میکند . و پلن درآمدزایی شرکت فارغ از هرگونه پیچیده گی و بدون غرق شدن در شرط و شروطهای دست و پاگیر ، به صورت کاملا ساده طراحی شده تا تمامی افراد بتوانند با درک درستی از نحوه فعالیتشان ، برای کسب درآمد تلاش نمایند. ناگفته پیداست که یک سیستم بازاریابی شبکه ای قدرتمند باید این توانایی را داشته باشد تا بیشترین امکان تکثیر و همانندسازی را فراهم نماید . در غیر از این حرفه ، کجا میتوان شغلی را تصور کرد که در ازای کمک به عرضه کالا ها و خدمات ، بیش از آنچه توقع دارید به شما برگرداند؟!

در پایان با احترام به تمام دوستان و همکاران و با آرزوی موفقیت برای تمامی فعالان در تجارت بی نظیر بازاریابی شبکه ای ، شرکت میراث نفیس دستها با دارا بودن تیم مدیریتی و آموزشی با تجربه و قوی در زمینه ی بازاریابی شبکه ای و با نگرشی وسیع به افقی روشن در امر تجارت فعالیتش را آغاز نموده است . نگرش و تجربه ی مدیران شرکت میراث نفیس دستها این امکان را به شما میدهد تا با اطمینان خاطر از آینده ای روشن ، در راه جذاب و پردرآمد بازاریابی شبکه ای با گامهایی استوار و مطمئن قدم بردارید .

پس چرا میراث نفیس دستها؟؟؟ زیرا این خانواده با اهدافی بزرگ و در سایه پروردگار، روز به روز بزرگتر می شود و در این گذار، لحظه ای از تلاش نخواهد ایستاد زیرا قلب این خانواده برای میهن عزیزش می تپد.

اهداف شرکت

حمد و سپاس خداوند عظیم را که بذر ما در خاک مقدس ایران نهاد و سلام ودرود بر عاشقانی که با عشق خود ، این خاک آسمانی را گهواره پرورش اسطوره های تاریخ smart_goals_for_your_businessساخته اند.بستر این بذر خاک ایران،و بر ماست تا در این خاک درختی شویم به بلندای نام آن و هنر دست پارسیان را به جایگاه اصلی خود باز گردانیم که همانا جایگاه اصلی اش بر قله هنرهای عالم خاکی است.سلام و درود بر تو که امروز به جرگه میراث نیاکانمان پیوستی تا در رکاب هم از آئین و تمدن ایران پاسداری نمائیم.آری من و تو آمده ایم تا رنگ پریشانی را از رخ فرزندان این خاک بزدائیم.آمده ایم تا باهم به دوران رنج و محنت عاشقان این دیار پایان دهیم،عاشقانی که عشق خودرا در پساپرده هنر ایرانی می سازند تا هنر ایرانی چون نگینی زیبا در صندوقچه هنر های جهان بدرخشد. همانانی که وجودشان را فدای تمدن و فرهنگ ایران می کنند. باشد که این بذر درختی شود و ستونی گردد تا فشار زمانه را که هنر مندان پارس به دوش میکشند از دوش آنها بر دارد.

 


5/5 (3 نظر)
x

لینک مطلب در تالار


به منظور بحث و گفتگو در مورد این مطلب، می توانید به تاپیک آن در تالار گفتمان مراجعه نمایید:

x

اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی


با به اشتراک گذاشتن این مطلب، فرصت دیدن مطالب مورد علاقه ی خود را به دوستانتان هدیه دهید...!
هم اکنون می توانید این مطلب را توسط شبکه های اجتماعی زیر به اشتراک بگذارید

با اشتراک گذاری این مطلب، دوستان خود را از آن آگاه سازید
x

فهرست برچسب ها برای این مطلب:


guest
3 دیدگاه
تازه تر
قدیمی تر محبوب تر
نظرات درون خطی
تمام نظرات
3
0
تفکرات شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید!x
()
x