
مقالات بازاریابی شبکه ای در رسانه ها (به قلم میلاد حبیب اللهی)
در این مطلب، بنا داریم تعدادی از مقالات در مورد بازاریابی شبکه ای و در مقابل شرکت های هرمی، که توسط میلاد حبیب اللهی از
در این مطلب، بنا داریم تعدادی از مقالات در مورد بازاریابی شبکه ای و در مقابل شرکت های هرمی، که توسط میلاد حبیب اللهی از
بازاریابی شبکه ای شیوه ای از فروش است که در آن شرکت ها محصولات خود را بدون واسطه به دست مصرف کننده نهایی می رسانند.
در این مقاله قصد داریم نگاهی به تفاوت های موجود بین نتورک مارکتینگ و دیگر کسب و کار های رایج بیندازیم. اگر شما از مخاطبان
آیا صاحب کسب کاری هستید که با فروش محصولات و خدمات در هم آمیخته است؟ آیا از میزان فروش کنونی شرکت یا کسب و کار خود
برایان تریسی، یکی از سخنرانان برجسته ی آمریکایی در زمینه ی تجارت، بازاریابی و پیشرفت فردی و غیر فردی است. او سالانه برای ۲۵۰ هزار
کتاب قورباغه را قورت بده،اثری از روانشناس معروف،برایان تریسی می باشد.در این کتاب،نویسنده سعی بر این دارد که یک سری راهکار هایی به خواننده ارائه
کتاب جادوی کار پاره وقت،اثری از فیلسوفِ تجاری قرن یعنی جیم ران (Jim Rohn) می باشد.مضمون اصلی این کتاب درباره ی تاثیرات شگفت کار پاره
حکایت دولت و فرزانگی، داستان جوانی است که با تغییر در تفکرش ، انقلابی در زندگیش رخ میدهد! این کتاب اثر مارک فیشر می باشد
کتاب چه کسی پنیر من را جابه جا کرد، کتابیست متحول کننده که اثر دکتر اسپنسر جانسون می باشد.در این داستان چهار شخصیت تخیلی وجود