بازاریابی و فروش

یافته های جدید برای یک فروش بیشتر و موفق تر در این بخش منتشر خواهد شد.

مقالات بازاریابی شبکه ای در رسانه ها (به قلم میلاد حبیب اللهی)

در این مطلب، بنا داریم تعدادی از مقالات در مورد بازاریابی شبکه ای و در مقابل شرکت های هرمی، که توسط میلاد حبیب اللهی از کارشناسان حوزه ی شرکت های فروش مستقیم، به تحریر درآمده است را برای دانلود شما مخاطبان و همراهان علم پول قرار دهیم. امید است که مورد توجه شما گرانقدران قرار …

مقالات بازاریابی شبکه ای در رسانه ها (به قلم میلاد حبیب اللهی) ادامۀ مطلب »

چالش قیمت منصفانه در بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای شیوه ای از فروش است که در آن شرکت ها محصولات خود را بدون واسطه به دست مصرف کننده نهایی می رسانند. در این شیوه محصول نقش کلیدی را هم در رضایت توزیع کنندگان و مصرف کنندگان و هم در سودآوری شرکت بازی می کند. مواردی که در مورد محصولات اهمیت دارد، …

چالش قیمت منصفانه در بازاریابی شبکه ای ادامۀ مطلب »

مقایسه ی نتورک با روش های مرسوم فروش

مقایسه ی نتورک مارکتینگ با روش های مرسوم فروش محصولات

در این مقاله قصد داریم نگاهی به تفاوت های موجود بین نتورک مارکتینگ و دیگر کسب و کار های رایج بیندازیم. اگر شما از مخاطبان علم پول باشید، قطعا مقالات منتشر شده در این وبگاه در مورد بازاریابی شبکه ای، و دیگر موارد مرتبط به آن را مطالعه نموده اید، اما اگر به تازگی با …

مقایسه ی نتورک مارکتینگ با روش های مرسوم فروش محصولات ادامۀ مطلب »

کتاب روانشناسی فروش – برایان تریسی

آیا صاحب کسب کاری هستید که با فروش محصولات و خدمات در هم آمیخته است؟  آیا از میزان فروش کنونی شرکت یا کسب و کار خود راضی نیستید؟ و درصدد هستید تا درصد بالاتری از فروش را تجربه کنید؟ آیا در شرکت های بازاریابی شبکه ای مشغول به کار نتورک مارکتینگ هستید و دوست دارید تا …

کتاب روانشناسی فروش – برایان تریسی ادامۀ مطلب »

کتاب جادوی کار پاره وقت

کتاب جادوی کار پاره وقت،اثری از فیلسوفِ تجاری قرن یعنی جیم ران (Jim Rohn) می باشد.مضمون اصلی این کتاب درباره ی تاثیرات شگفت کار پاره وقت در وضعیت مالی و ثروتمند شدن افراد می باشد. سپس از بازاریابی شبکه ای به عنوان یک کار پاره وقت ایده آل نام برده که می تواند درآمدی برابر …

کتاب جادوی کار پاره وقت ادامۀ مطلب »