کتاب قورباغه را قورت بده! (کتاب متنی+کتاب صوتی)
کتاب قورباغه را قورت بده،اثری از روانشناس معروف،برایان تریسی می باشد.در این کتاب،نویسنده سعی بر این دارد که یک سری راهکار هایی به خواننده ارائه
کتاب قورباغه را قورت بده،اثری از روانشناس معروف،برایان تریسی می باشد.در این کتاب،نویسنده سعی بر این دارد که یک سری راهکار هایی به خواننده ارائه
در ادامه اینفوگرافی بازاریابی شبکه ای که توسط مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران تهیه و تدوین شده است را برای شما به نمایش در
بازاریابی شبکه ای یا «نت ورک مارکتینگ» نوعی شیوه فروش است که یک کمپانی محصولات خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه می فروشد و
کتاب جادوی کار پاره وقت،اثری از فیلسوفِ تجاری قرن یعنی جیم ران (Jim Rohn) می باشد.مضمون اصلی این کتاب درباره ی تاثیرات شگفت کار پاره
حکایت دولت و فرزانگی، داستان جوانی است که با تغییر در تفکرش ، انقلابی در زندگیش رخ میدهد! این کتاب اثر مارک فیشر می باشد
بازاریابی شبکهای یا نتورک مارکتینگ نوعی شیوهٔ فروش است که در آن کمپانیها محصولات خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش میرسانند،
کتاب چه کسی پنیر من را جابه جا کرد، کتابیست متحول کننده که اثر دکتر اسپنسر جانسون می باشد.در این داستان چهار شخصیت تخیلی وجود
شرکت میراث نفیس دستها به مدیریت خانم ظهیری و آدرس وب سایت www.hph.co.ir و با محصولاتی از قبیل صنایع دستی (بشقاب مسی دیوار کوب
آشنائی با بازاریابی شبکه ای و فواید آن : در دهه ۸۰ میلادی به همراه انقلاب دوم صنعتی(انقلاب الکترونیک) فروش به عنوان یک علم مطرح گردید.