آموزش بازاریابی شبکه ای

آموزش بازاریابی شبکه ای در مورد موضوعاتی از قبیل آبجکشن، ویژن، تیم سازی، کورس های آموزشی و … را در این صفحه دنبال کنید

کتاب قدرت بیان برایان تریسی – حرف بزن تا برنده شوی!

  برایان تریسی، یکی از سخنرانان برجسته ی آمریکایی در زمینه ی تجارت، بازاریابی و پیشرفت فردی و غیر فردی است. او سالانه برای ۲۵۰ هزار مخاطب خود درباره ی موضوعات مختلف از جمله موفقیت فردی، ریاست، کارآیی اجرایی، خلاقیت و فروش سخنرانی میکند. کتاب هایی که تریسی تالیف کرده است، همواره از پرفروش ترین کتاب …

کتاب قدرت بیان برایان تریسی – حرف بزن تا برنده شوی! ادامۀ مطلب »

چگونه در بازاریابی شبکه ای موفق شویم

چگونه در نتورک مارکتینگ موفق شویم؟

آیا با بیزینس نتورک مارکتینگ به تازگی آشنا شده اید و علاقه مند هستید تا در این شغل به موفقیت برسید؟ آیا رویای ساخت یک سازمان فروش گسترده و پویا را در سر می پرورانید؟ بسیار خوب، علم پول ۱۲ گام ساده اما حیاتی را برای شروع نتورک مارکتینگ، ادامه ی مسیر و رسیدن به موفقیت …

چگونه در نتورک مارکتینگ موفق شویم؟ ادامۀ مطلب »

کتاب قورباغه را قورت بده! (کتاب متنی+کتاب صوتی)

کتاب قورباغه را قورت بده،اثری از روانشناس معروف،برایان تریسی می باشد.در این کتاب،نویسنده سعی بر این دارد که یک سری راهکار هایی به خواننده ارائه دهد تا بتواند بر تنبلی و سستی خود در انجام کارهایش غلبه کند. از قدیم گفته‌اند اگر اولین کاری که باید هر روز صبح انجام بدهید، این باشد که قورباغه …

کتاب قورباغه را قورت بده! (کتاب متنی+کتاب صوتی) ادامۀ مطلب »

اینفوگرافی بازاریابی شبکه ای (تدوین شده توسط مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران)

در ادامه اینفوگرافی بازاریابی شبکه ای که توسط مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران تهیه و تدوین شده است را برای شما به نمایش در آورده ایم. این اینفوگرافی به روش بصری و بسیار جذاب به توضیح مراحلی که یک بازاریاب نیاز است برای شروع بدان توجه نماید و به بررسی آنها بپردازد، پرداخته است …

اینفوگرافی بازاریابی شبکه ای (تدوین شده توسط مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران) ادامۀ مطلب »

بازاریابی شبکه ای ، توهم یا واقعیت ؟

بازاریابی شبکه ای یا «نت ورک مارکتینگ» نوعی شیوه فروش است که یک کمپانی محصولات خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه می فروشد و مشتری ها پس از خرید می توانند برای این محصولات بازاریابی کنند و سود ببرند. گزارش ها و مقالات در اینکه چه کسی برای نخستین بار بازاریابی شبکه ای را …

بازاریابی شبکه ای ، توهم یا واقعیت ؟ ادامۀ مطلب »

کتاب جادوی کار پاره وقت

کتاب جادوی کار پاره وقت،اثری از فیلسوفِ تجاری قرن یعنی جیم ران (Jim Rohn) می باشد.مضمون اصلی این کتاب درباره ی تاثیرات شگفت کار پاره وقت در وضعیت مالی و ثروتمند شدن افراد می باشد. سپس از بازاریابی شبکه ای به عنوان یک کار پاره وقت ایده آل نام برده که می تواند درآمدی برابر …

کتاب جادوی کار پاره وقت ادامۀ مطلب »

کتاب حکایت دولت و فرزانگی

حکایت دولت و فرزانگی، داستان جوانی است که با تغییر در تفکرش ، انقلابی در زندگیش رخ میدهد! این کتاب اثر مارک فیشر می باشد که داستانی بسیار جذاب دارد و زمانی که به مطالعه ی آن می پردازید،به عمیق بودن و اهمیت زیاد مطالبی که در آن عنوان میشود پی خواهید برد…این کتاب به …

کتاب حکایت دولت و فرزانگی ادامۀ مطلب »

کتاب چه کسی پنیر من را جابه جا کرد (کتاب متنی + کتاب صوتی)

کتاب چه کسی پنیر من را جابه جا کرد، کتابیست متحول کننده که اثر دکتر اسپنسر جانسون می باشد.در این داستان چهار شخصیت تخیلی وجود دارند، «اسنیف» و «اسکری» که دو موش هستند و دو انسان کوچک شده «هم» و «ها»، این چهار شخصیت جنبه های پیچیده درونی ما را بدون در نظرگرفتن سن، جنسیت، …

کتاب چه کسی پنیر من را جابه جا کرد (کتاب متنی + کتاب صوتی) ادامۀ مطلب »